VOLKSWAGEN SHARAN mk I
Andigende corum viderspit, sitaquatiat et inveraturia quiam autae essedissitat aliqui utes rem fugit, es eatiasit et alique similignatia et premporro dolutet maionserum saperib eriandandi nullenis consererunt faceperro eosam haritatem faccuptate pero corrum listi cum imet optam re voluptiam aut del ium, untur, conesci quae vita simpore ssunt, odiscipsam qui adis que nimagna tendus ipiet ventur sed que posaes et volo blaborro.
1. ZÁKLADNÍ ÚDAJE
CELKOVÉ ROZMĚRY VOZIDLA | |
Celková délka | 4854 mm |
Celková výška | 4854 mm |
Celková šířka (včetně zrcátek) | 4854 mm |
Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu
2. MOTORIZACE
Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu
Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu
MOŽNOST VLOŽIT TABULKU PŘES CELOU ŠÍŘKU
TECHNICKÉ ÚDAJE MOTORU | |
Spotřeba | 6,2l/100km |
NĚKTERÉ NÁHRADNÍ DÍLY - ORIGINÁL, CENÍKOVÉ CENY VČ. DPH | |
Rozvodová sada včetně vodní pumpy | 9 731 Kč |
Sada přední brzdy ( 2x kotouč + sada desky) | 9 731 Kč |
Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu
MOŽNOST DVA OBRÁZCI VEDLE SEBE
ZÁVĚR
Na závěr bychom chtěli vyzdvihnout u každého vozu 3 vlastnosti ve kterých je lepší než konkurent.
- Šoupací boční dveře
- Odhlučnění od motoru i podvozku
- Možnost táhnout přívěs až 2 200 kg
Žádný z dvojice testovaných vozů nevykazoval po 4. Letech provozu žádné výraznější známky používání, proto není žádný důvod proč se jich jako ojetiny bát. Možná jste si všimli, že jsme nehodnotili vzhled a to z jednoho prostého důvodu, protože každý má jiný vkus. Navíc podle nás je auto na ježdění a ne na koukání a u MPV to platí dvojnásob. Doufáme, že se nám podařilo pomoci Vám při rozhodování mezi těmito dvěma modely. Teď už zbývá si jen vybrat toho správného prodejce.